Αγώνας 18 Km

Η εκκίνηση του αγώνα των 18 χιλιομέτρων δίνεται στο ειδικά διαμορφωμένο αμφιθέατρο στο Τείχιο.
Τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής είναι ανηφορικά και κινούνται σε μονοπάτι κορυφογραμμής (και ελάχιστο δασικό).  Ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού που συναντάμε είναι στα 2,9χλμ «Μουντούνια» (νερό/ισοτονικό) και αφού έχουμε κάνει 302μ. θετικής υψομετρικής.
Συνεχίζουμε αρχικά ανηφορικά και σύντομα ισουψός πάνω στην κορυφογραμμή. Κατηφορίζοντας για λίγο συναντάμε τον δεύτερο σταθμό «Πλαλίστρα» ή «Στάνη» (με νερό/ισοτονικό, πατατάκια, μπανάνα κλπ.) στα 6,6χλμ. αφού έχουμε κάνει 170μ. θετικής υψομετρικής (συνολικά από αρχής +472μ.).
Εδώ χωρίζουν η μεγάλη διαδρομή με τις μικρότερες. Η διαδρομή των 18χλμ. ακολουθεί για λίγο το χωματόδρομο ανατολικά και αμέσως στρίβει βόρεια για να εισέλθει σε κατηφορικό μονοπάτι. Συναντά επόμενο χωματόδρομο και εισέρχεται πάλι σε κατηφορικό (έντονα) μονοπάτι με βόρεια κατεύθυνση. Μετά από λίγα μέτρα συναντά το μονοπάτι της μεγάλης διαδρομής (έρχεται από ανατολικά) και το ακολουθεί σε δυτική κατεύθυνση.
Το μονοπάτι έχει ανηφοροκατηφόρες σε ρεματιές. Κινούμαστε μέσα σε όμορφο δρυοδάσος και μετά συναντάμε τον 3ο σταθμό «Δάσος Θέρετρον», λίγο κάτω από το ξενοδοχείο «Δάσος Θέρετρον». Εδώ χρειάζεται προσοχή να μην συνεχίσουμε ακολουθώντας τη μεγάλη διαδρομή δυτικά. Πάμε βόρεια (όπως μας υποδεικνύουν και οι εθελοντές του σταθμού) ακολουθώντας το χωματόδρομο προς το χωριό Παλιοξάρι. Σύντομα αφήνουμε τον κύριο δασικό δρόμο και από μονοπάτι αλλά και μικρότερους χωματόδρομους θα εισέλθουμε στο χωριό Παλιοξάρι. Ασφάλτινοι δρόμοι μας οδηγούν στην γραφική πλατεία του χωριού όπου και ο 4ος σταθμός ανεφοδιασμού.
Βγαίνοντας από το χωριό ακολουθούμε δυτικά ασφαλτόδρομο και αμέσως μετά το νεκροταφείο θα εισέλθουμε σε χωματόδρομο κατηφορικό με βόρεια κατεύθυνση. Μετά από 600 μέτρα αρχίζει το μονοπάτι που σύντομα μας βγάζει σε χωματόδρομο και τελικά στο χωριό Τείχιο (5ος σταθμός ανεφοδιασμού). Αφού διασχίσουμε το χωριό μονοπάτι μας βγάζει σε τελικό χωματόδρομο και μετά από μια ανηφόρα φτάνουμε στο χώρο τερματισμού (στο ειδικά διαμορφωμένο αμφιθέατρο) αφού έχουμε διανύσει συνολικά 18χλμ.

ΣΤ.ΑΝ. = Σταθμός Ανεφοδιασμού & Σ.ΕΛ. = Σταθμός Ελέγχου

Αναλυτικά η διαδρομή υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο: